2010年9月29日星期三

開始收拾假期的心情~



在這個假期裡,

我也在空閒時間裡玩了3D,

尤其是在換膚的地方,

因為在這個功能裡我認為是最難的,

但是玩了這麼多,

最後,覺得其實並不難的。

很快的,

時間就快要接近開學的時間,

我也開始收拾假期的心情,

開始面對開學的日子。

也很希望我sem2的考試科目全部都過關,

好讓我有更好的心情去讀書。

大家也加油咯!^^

以下是我玩出的作品~

供大家欣賞...



1 条评论:

  1. i like the round 1^^
    the tisu box d looks sharp(它的边)
    should bevel it a bit...so it not looks sharp and look smooth...
    try to looks around the things...although some is sharp but the side still hv a bit smooth
    tip: after u model and finish texture, u can try to put lighting...it will looks more nice and 3d...^^...the most simple light is 3 point light...u can learn it by searching internet^^
    although looks simple but it very hard to make 3 point light looks better n nice...nowsaday, i still can't really handle it...^^

    回复删除